با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ بهره‌گیری از تمام ظرفیت آموزش و پرورش برای تربیت نسل نو
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: بهره‌گیری از تمام ظرفیت آموزش و پرورش برای تربیت نسل نو

به نقل از فارس:علی‌اصغر فانی ظهر امروز در جریان سفر یک‌روزه خود به قزوین و دیدار با مردم الموت اظهار کرد: تربیت دانش‌آموزان و نسل جدید از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این راستا باید از ظرفیت آموزش و پرورش و توان معلمان آن به طور کامل بهره گرفت.

وی افزود: تربیت دینی دانش‌آموزان می‌تواند منجر به رستگاری و رشد جامعه شود که از همین رو لازم است در برنامه‌های پرورشی مدارس به این موضوع با دید وسیع‌تری نگریسته شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رأی اعتماد نمایندگان مجلس برای آغاز فعالیت وزیر اضافه کرد: از همین رو مسئولیت سنگینی بر دوش آموزش و پرورش قرار گرفته است که اجرایی کردن آن به نحو احسن نیازمند همکاری و همیاری است.

فانی تصریح کرد: در این راستا خانواده‌ها نیز باید با مدارس و نهاد آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند تا تأثیر آن بر جامعه مشخص شود.

وزیر آموزش و پرورش که امروز برای شرکت و سخنرانی در یادواره شهدای فرهنگی الموت و روستای خشک‌چال به قزوین سفر کرده است، امروز دیداری نیز با حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین داشت.

یادآور می‌شود، بخش الموت و روستای خشک‌چال 15 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, | 1:26 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |